Verzendbeleid

Alle belangrijke verzendinformatie in één oogopslag:

- Verwerkings- en productietijd tot verzending: Houd rekening met 2-5 werkdagen voor de verwerking en productie van uw bestelling tot het moment van verzending. De verzendtijd na verwerking bedraagt 7-12 dagen.

- Volgnummer: U ontvangt uw volgnummer onmiddellijk nadat de verwerking en productie is voltooid. Het duurt ongeveer 1-3 dagen voordat het trackingnummer op de trackingpagina verschijnt.

Aanvullende verzendingsinformatie tijdens de COVID 19 pandemie.

Wij prijzen ons gelukkig met onze partners in China, die ons enorm hebben geholpen om onze activiteiten tijdens de COVID-19-pandemie zo goed mogelijk te handhaven. We werken sinds februari 2020 ijverig aan de veranderende situatie bij zendingen over de hele wereld, en werken met alle beschikbare middelen om waar mogelijk wijzigingen aan te brengen om ervoor te zorgen dat bestellingen zo snel mogelijk worden geleverd.

- Verzendtijd: Voor alle producten geldt een termijn van 5 tot 12 werkdagen vanaf het moment van verzending. De verzending is gratis en geschiedt via DHL en soortgelijke vervoerders.

Helaas kunnen er, ondanks onze inspanningen, soms pandemische vertragingen optreden waarop wij geen invloed hebben:

1. voordat de goederen worden verzonden

- Verschillende gebieden kunnen tijdelijk worden getroffen door lockdowns of dienstonderbrekingen (inclusief die van ons hier in China), dus pakketten kunnen enige tijd worden opgehouden bij de betreffende vervoerder in het land van verzending (in het ergste geval 2-5 extra werkdagen bovenop de normale verwerkingstijd).

- Lockdowns kunnen ertoe leiden dat de levering van productiekritische materialen voor uw producten voor een bepaalde tijd wordt opgeschort (in het ergste geval 2-5 extra werkdagen bovenop de normale verwerkingstijd).

- Wij in China kunnen zelf worden getroffen door een hernieuwde vermindering van de activiteiten als gevolg van sluitingen, personeelsinkrimpingen of tijdelijke totale sluitingen (geen exacte voorspelling mogelijk).

- Als er wijzigingen zijn met betrekking tot het afleveradres, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

2. na levering van de goederen

- Verschillende gebieden kunnen tijdelijk worden getroffen door sluitingen of bedrijfsonderbrekingen, waardoor reeds verzonden pakketten enige tijd kunnen worden opgehouden bij het desbetreffende bezorgbedrijf (in het ergste geval 2-5 extra werkdagen bovenop de normale verzendtijd).

- Door het sterk toegenomen aantal online bestellingen en de gelijktijdig verminderde personeelsbezetting staan ook de douane- en invoerstations waaraan u eventueel invoerrechten moet betalen onder grotere druk dan normaal, zodat de verwerking van uw invoer langer kan duren (in het ergste geval 2-5 extra werkdagen bovenop de normale verzendtijd).

- Blokkades kunnen betekenen dat persoonlijke bezorging aan huis niet meer is toegestaan vanwege besmettingsgevaar; pakketten worden dan steeds vaker bij uw plaatselijke pakketstation afgegeven en blijven daar liggen tot u ze ophaalt of tot bezorging weer is toegestaan (geen exacte voorspelling mogelijk).

- De beschikbaarheid van vrachtruimte en vliegroutes zal slechts langzaam terugkeren naar het niveau van vóór de pandemie (in het slechtste geval 2-5 extra werkdagen voor de normale verzendtijd).

- Als u een verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

We zullen deze pagina blijven bijwerken met de laatste informatie die we van onze verzendpartners hebben over vertragingen en gebieden waarvoor sommige van de diensten die we gebruiken geen leveringen kunnen accepteren.

3. Geweigerde pakketten en niet-thuis situaties

Wanneer de consument het pakket weigert aan de deur en/of niet thuis is tijdens alle bezorg momenten, rekenen wij tot wel 50% herbevoorrading kosten van de aanschafprijs. Dit om alle logistieke- en retourkosten van het pakket te dekken.

Wij danken u voor uw geduld en begrip. Blijf gezond!